Jokainen markkinointikampanja on erilainen ja tulokset vaihtelevat: ajan saatossa mukaan mahtuu niin hittejä kuin hutejakin. Tärkeintä onkin muistaa, että markkinointi on kokonaisuus, jossa pitkäjänteisyys ratkaisee.
Ota tästä käyttöösi markkinoinnin suunnittelijan työkalupakki. Sen avulla määrittelet tavoitteet datapohjaisesti, teet muokattavan suunnitelman vaikka koko vuodelle ja seuraat kampanjoidesi pitkän tähtäimen suorituskykyä. Työkalujen avulla varmistat suunnitelmallisen ja menestyksekkään syksyn!
Suunnittele ja rakenna kaikki vuoden markkinoinnin kampanjat yhteen näkymään.
Käytä toteutuneiden kampanjoiden dataa laskeaksesi tuleville kampanjoillesi realistiset tavoitteet.
Seuraa kampanjoiden suorituskykyä medioittain. Laskuri näyttää myös kaikkien kampanjoiden keskiarvot ja yleiskuvan.
Hahmottelet koko vuoden markkinointisuunnitelman yhteen näkymään – valmis markkinointisuunnitelman pohja mahdollistaa myös suunnitelmien päivittämisen!
Lopetat arvailun ja perustat markkinoinnin tavoitteet dataan – tavoitelaskuri auttaa rakentamaan järkevät tavoitteet, seuraamaan kampanjoiden suoriutumista ja sitä kautta kehittämään toimenpiteitä läpi vuoden.
Hahmotat budjetin vaikutusta tavoitteiden toteutumiseen – laskuri näyttää, miten mediabudjetin muutokset vaikuttavat odotettavissa oleviin mainonnan tuloksiin.
VINKKI:
Yritykset, kohderyhmät ja bisnesmallit ovat erilaisia, joten niin ovat markkinoinnin tarpeet ja tilanteetkin.
Siksi työkalupakin sisältö on rakennettu muokattavista excel-pohjista – voit siis tuunata niistä juuri omaan käyttöösi ja tarpeisiisi sopivia.