Brändi, preferenssi vai aktivointi? Tuloksellisen mainonnan käsikirjan avulla pääset pintaa syvemmälle pohdinnoissasi ja kirkastat tavoitteitasi, mihin ostopolun vaiheeseen haluat vaikuttaa ja miten sen teet. Mukana myös asiakastarinoita onnistuneista markkinointikampanjoista.
Opi määrittämään mainonnan tavoitteet oikeista lähtökohdista ja varmista että käytät mainonnan budjettisi mahdollisimman tehokkaasti. Vastaamalla oppaassa esitettyihin kysymyksiin löydät sen kohderyhmän, jossa piilee yrityksellesi suurin potentiaali.
Perehdytämme sinut valitsemaan oikeat keinot yrityksesi tavoitteiden ja asiakasymmärryksen pohjalta. Autamme sinua ymmärtämään, milloin, missä ja miten yrityksesi kannattaa mainostaa.
Keskity oikeisiin mittareihin ja lukuihin. Kerromme millaisia mittareita kannattaa seurata taktisessa ja brändillisessä sekä online- ja offline-mainonnassa. Samalla opit mitä täytyy tehdä jos mainonta ei toimikaan halutulla tavalla.
Kerrytä rohkeutta testaamiseen ja opi analysoimaan mikä kampanjassa toimi ja mikä ei. Autamme sinua oppimaan virheistäsi ja optimoimaan mainontaa jatkuvasti tehokkaammaksi!
“Uskon vahvasti monikanavaisuuteen. Haimme tavoittavuutta ja tunnettuutta. Saimme paljon klikkejä, mutta jos mittaisimme pelkästään niitä, tämä ei olisi ollut hyvä kampanja.”
Käsikirjan lopusta löydät tarkistuslistan, jonka avulla pidät opit mukana kaikissa tulevissa kampanjoissasi.