Myös pienen yrityksen kannattaa tehdä markkinointia ja mainontaa. Se ei ole mikään mahdoton tehtävä, mutta paneutumista ja rohkeaa otetta se vaatii. Tällä verkkokurssilla opit perusteet, mm. valitsemaan ja rajaamaan kohderyhmiä ja muodostamaan tehokkaan mainosviestin.
Mainonnan starttikurssi sisältää neljä osiota, joiden pariin pääset tunnistautumalla sähköpostiosoitteellasi. Lähetämme linkin pakettiin myös sähköpostitse, jotta pystyt palaamaan sen pariin aina halutessasi helposti.
Kohderyhmäajattelun perusteet – miten aloittavaa yritystä kannattaa mainostaa, mistä ensimmäiset asiakkaat? Entä miten saada lisää asiakkaita mainonnan keinoin?
Mainoksen suunnittelun ja mainosviestin perusperiaatteet – näin syntyy tehokas mainos
Mainonnan mittaamisen perusteet – miten erilaisiin tavoitteisiin pääsemistä kannattaa mitata?
Yhteenveto - lisää lukuvinkkejä sekä käytännöllinen muistilista mainonnan suunnitteluun.
Jokaisessa osassa on mukana myös erilaisten ja eri kokoisten suomalaisten yritysten esimerkkejä onnistumisista, asiakastarinoita, jotka tarjoavat sekä oppia että inspiraatiota.
Kokonaisuuden avulla hahmotat markkinoinnin ja mainonnan perusasiat, ja saat toivottavasti konkreettista apua ja ideoita omaan työhösi.