Audiotarjonta monipuolistuu ja sen kulutustavat muuttuvat. Äänisisältöjen kuuntelu ei ole enää sidottu radion lähetysaikaan, vaan monipuolista sisältöä on saatavilla missä ja milloin vain.
Radiokampanjan suunnittelussa täytyy siis ottaa huomioon monta eri seikkaa.
Radiomainonnan opas antaa sinulle hyvät valmiudet suunnitella onnistuneen radiokampanjan, viiden selkeän kohdan avulla.
Opit myös miten syntyy hyvä radiomainos eli spotti.
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojakuvaus.
Digitaalisen mainonnan aloittaminen kannattaa heti, kun tiedät, että yrityksesi pystyy vastaamaan mainonnan kautta heräävään kysyntään.
Ennen mainonnan aloittamista täytyy myös tietää, mihin kiinnostuneet ohjataan – kotisivujen kannattaa siis olla tikissä.
Mistä tietää, kannattaako omalle yritykselle ostaa klikki- vai näyttöpohjaista mainontaa? Kumpi on parempi kanava, IS.fi vai Facebook? Entä mitä on hakusanamainonta ja mitä sillä tehdään?
Digimainonnan aloitusopas auttaa juuri näissä kysymyksissä. Se antaa hyvät perustiedot, joiden avulla pystyt kysymään asiantuntijoilta ja mediamyyjiltä lisää, sekä pystyt myös arvioimaan saamiasi ehdotuksia paremmin.
Opas on mainio tuki digimainonnan aloittamiseen, ja se tarjoaa myös ideoita, ehdotuksia ja esimerkkejä onnistumisista.