Radiomainonnan opas

Audiotarjonta monipuolistuu ja sen kulutustavat muuttuvat. Äänisisältöjen kuuntelu ei ole enää sidottu radion lähetysaikaan, vaan monipuolista sisältöä on saatavilla missä ja milloin vain.

Radiokampanjan suunnittelussa täytyy siis ottaa huomioon monta eri seikkaa.

Radiomainonnan opas antaa sinulle hyvät valmiudet suunnitella onnistuneen radiokampanjan, viiden selkeän kohdan avulla.

Opit myös miten syntyy hyvä radiomainos eli spotti.

Saat oppaan käyttöösi täyttämällä lomakkeen

Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojakuvaus.

Markkinoinnin työkalupakin työkalut

Digitaalinen markkinointi ja mainonta: mitä, milloin ja miten?

Digitaalisen mainonnan aloittaminen kannattaa heti, kun tiedät, että yrityksesi pystyy vastaamaan mainonnan kautta heräävään kysyntään.

Ennen mainonnan aloittamista täytyy myös tietää, mihin kiinnostuneet ohjataan – kotisivujen kannattaa siis olla tikissä.

Mutta mitä sen jälkeen? 

Mistä tietää, kannattaako omalle yritykselle ostaa klikki- vai näyttöpohjaista mainontaa? Kumpi on parempi kanava, IS.fi vai Facebook? Entä mitä on hakusanamainonta ja mitä sillä tehdään? 

Digimainonnan aloitusopas auttaa juuri näissä kysymyksissä. Se antaa hyvät perustiedot, joiden avulla pystyt kysymään asiantuntijoilta ja mediamyyjiltä lisää, sekä pystyt myös arvioimaan saamiasi ehdotuksia paremmin. 

Opas on mainio tuki digimainonnan aloittamiseen, ja se tarjoaa myös ideoita, ehdotuksia ja esimerkkejä onnistumisista.

Digimainonnan aloitusoppaan sisällysluettelo – tutustu ja lataa opas

  • Mitä on digimarkkinointi ja digimainonta
  • Digimainonnan termit
  • Milloin aloittaa?
  • Ensimmäinen askel - kotisivut
  • Digimarkkinoinnin eri muodot
  • Display-mainonta
  • Some-mainonta
  • Hakusanamainonta, SEM tai Google-mainonta
  • Digimainonnan keinoja
  • Kolme yleisintä tapaa tehdä digimainontaa
  • Digimainonnan ostaminen
  • 4 tärkeää ohjetta
  • 5 vaihetta digimainonnan aloittamiseen

Ota markkinoinnin työkalut haltuun


Lataa työkalupakki