Opas
Onnistu ostopolun joka vaiheessa digimainonnan avulla

Opi hyödyntämään Sanoman digitaalista mainosverkostoa sekä Ad Manageria asiakkaasi ostopolulla.

Potentiaaliset asiakkaasi kulkevat jopa 80 % ostopolustaan itsenäisesti digikanavissa ennen lopullisen ostopäätöksen tekemistä. Digimainonta on näppärä keino tavoittaa nämä asiakkaat, mutta digikanavien kirjo on valtava ja mainonnalla voi olla vaikea erottua.

Sanoma Ad Managerin avulla saat suunniteltua mainoskampanjan helposti suoraan Sanoman digiverkostoon ja tavoitat potentiaaliset asiakkaasi tehokkaasti jokaisessa ostopolun vaiheessa.

Saat oppaan maksutta käyttöösi tästä

Avaa opas

Tässä oppaassa

  • Käymme läpi ostopolun eri vaiheet tietoisuuden kasvattamisesta harkintaan ja ostopäätökseen sekä lopulta asiakassuhteeseen

  • Kerromme, millaista mainontaa eri ostopolun vaiheissa kannattaa tehdä

  • Avaamme, minkälaisia tavoitteita mainonnalle kannattaa asettaa

  • Tarjoamme konkreettisia vinkkejä siihen, miten valitset Ad Managerista sopivan mainosmuodon kussakin ostopolun vaiheessa

  • Kerromme, miten voit kohdentaa mainontaa paremmin mukautettujen yleisöjen avulla ja saada lisää kanta-asiakkaita

  • Oppaasta löydät myös rahanarvoisen edun Ad Manageriin


Avaa opas tästä

ostopolkuopas-kuvitus-1.png

Tilaa digimarkkinoijan vinkit mainonnan kehitykseen!

Kuukausittain sähköpostiisi kilahtava uutiskirje antaa vinkit mainonnan kehitykseen, Ad Managerin uusimpiin tuotepäivityksiin ja parhaisiin tarjouksiin.

Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojakuvaus.