Potentiaaliset asiakkaasi kulkevat jopa 80 % ostopolustaan itsenäisesti digikanavissa ennen lopullisen ostopäätöksen tekemistä. Digimainonta on näppärä keino tavoittaa nämä asiakkaat, mutta digikanavien kirjo on valtava ja mainonnalla voi olla vaikea erottua.
Sanoma Ad Managerin avulla saat suunniteltua mainoskampanjan helposti suoraan Sanoman digiverkostoon ja tavoitat potentiaaliset asiakkaasi tehokkaasti jokaisessa ostopolun vaiheessa.
Käymme läpi ostopolun eri vaiheet tietoisuuden kasvattamisesta harkintaan ja ostopäätökseen sekä lopulta asiakassuhteeseen
Kerromme, millaista mainontaa eri ostopolun vaiheissa kannattaa tehdä
Avaamme, minkälaisia tavoitteita mainonnalle kannattaa asettaa
Tarjoamme konkreettisia vinkkejä siihen, miten valitset Ad Managerista sopivan mainosmuodon kussakin ostopolun vaiheessa
Kerromme, miten voit kohdentaa mainontaa paremmin mukautettujen yleisöjen avulla ja saada lisää kanta-asiakkaita
Oppaasta löydät myös rahanarvoisen edun Ad Manageriin
Kuukausittain sähköpostiisi kilahtava uutiskirje antaa vinkit mainonnan kehitykseen, Ad Managerin uusimpiin tuotepäivityksiin ja parhaisiin tarjouksiin.
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojakuvaus.