Natiivimainonnan opas 

Natiivimainonnan käyttö on kasvanut nopeasti. Toimisiko suosittu verkkomainonnan muoto sinunkin yrityksesi mainonnassa?

Natiivimainonnalla saat asiakkaat keskittymään sisältöösi

Kerromme tässä oppaassa

  • Mitä natiivimainonta on?
  • Miksi kannattaa kokeilla natiivimainontaa?
  • Missä tilanteessa kannattaa valita natiivimainonta?
  • Asiantuntijan vinkit natiivimainontaan
  • Miten natiivimainontaa mitataan?

Lataa opas täyttämällä lomake

Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojakuvaus.

Markkinoinnin työkalupakin työkalut

Työkalupakin avulla...


Hahmottelet koko vuoden markkinointisuunnitelman yhteen näkymään – valmis markkinointisuunnitelman pohja mahdollistaa myös suunnitelmien päivittämisen!


Lopetat arvailun ja perustat markkinoinnin tavoitteet dataan – tavoitelaskuri auttaa rakentamaan järkevät tavoitteet, seuraamaan kampanjoiden suoriutumista ja sitä kautta kehittämään toimenpiteitä läpi vuoden. 


Hahmotat budjetin vaikutusta tavoitteiden toteutumiseen – laskuri näyttää, miten mediabudjetin muutokset vaikuttavat odotettavissa oleviin mainonnan tuloksiin.

VINKKI:

Tee markkinoinnin suunnittelun työkalupakista juuri omanlaisesi

Yritykset, kohderyhmät ja bisnesmallit ovat erilaisia, joten niin ovat markkinoinnin tarpeet ja tilanteetkin. 

Siksi työkalupakin sisältö on rakennettu muokattavista excel-pohjista – voit siis tuunata niistä juuri omaan käyttöösi ja tarpeisiisi sopivia.

Ota markkinoinnin työkalut haltuun


Lataa työkalupakki