Tunne asiakkaasi, kohdenna mainontasi

Lataa tästä kohdennetun mainonnan opas

Mainonnan muodot kehittyvät huimaa vauhtia, ja etenkin digimainonta tarjoaa mahdollisuuden yhä tarkempaan kohdentamiseen.

Tämä opas kertoo, mihin mainonnan kohdentaminen perustuu, ja miten kohdennat mainontaa tehokkaasti.

Oppaan luettuasi…

  • osaat määritellä ja tunnistaa yrityksesi tärkeimmän kohderyhmän 
  • osaat laajentaa kohderyhmäajatteluasi ja suunnitella miten yrityksesi kohderyhmiä kannattaa monipuolistaa
  • oivallat uusia, erikoisiakin tapoja siihen, miten mainontaa voi kohdentaa ja mihin kohdentaminen perustuu.

Täytä yhteystietosi ja saat oppaan sähköpostiisi!

Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojakuvaus.

Kohdentaminen tuo tehokkuutta mainontaan

TV-mainonta

TV-mainontaa voi kohdentaa alueellisesti, valtakunnallisesti, ajankohtaan ja ohjelmistoon perustuen.

Radiomainonta

Radiomainontaa voi kohdentaa alueellisesti, valvakunnallisesti, ajankohtaan ja kanavien yleisöihin perustuen.


Printtimainonta

Printtimainontaa voi kohdentaa alueellisesti, lehden sisältöteemojen mukaan sekä eri osioihin perustuen.

Digimainonta

Digimainontaa voi kohdentaa mm. aluellisesti, ikään, elämäntilanteisiin, kiinostuksen kohteisiin tai käyttäytymiseen perustuen.

kohdennettu-mainonta.jpg

Kohdennettu mainonta ja erilaiset kohderyhmät: näin tehostat mainontaasi

Miten tehdä mahdollisimman tuloksellista mainontaa, ja välttää investointien valuminen hukkaan? Tämä lienee markkinointi-ihmisten mieliä kautta aikain eniten kutkuttanut kysymys, eikä ihme. Tässä artikkelissa kerromme miten perehdyt tarkemmin kohderyhmääsi ja varmistat, että viestisi saavuttaa juuri heidät.

Täytä yhteystietosi ja saat oppaan sähköpostiisi!