TV-mainonta
TV-mainontaa voi kohdentaa alueellisesti, valtakunnallisesti, ajankohtaan ja ohjelmistoon perustuen.
Mainonnan muodot kehittyvät huimaa vauhtia, ja etenkin digimainonta tarjoaa mahdollisuuden yhä tarkempaan kohdentamiseen.
Tämä opas kertoo, mihin mainonnan kohdentaminen perustuu, ja miten kohdennat mainontaa tehokkaasti.
Oppaan luettuasi…
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojakuvaus.
TV-mainontaa voi kohdentaa alueellisesti, valtakunnallisesti, ajankohtaan ja ohjelmistoon perustuen.
Radiomainontaa voi kohdentaa alueellisesti, valvakunnallisesti, ajankohtaan ja kanavien yleisöihin perustuen.
Printtimainontaa voi kohdentaa alueellisesti, lehden sisältöteemojen mukaan sekä eri osioihin perustuen.
Digimainontaa voi kohdentaa mm. aluellisesti, ikään, elämäntilanteisiin, kiinostuksen kohteisiin tai käyttäytymiseen perustuen.
Miten tehdä mahdollisimman tuloksellista mainontaa, ja välttää investointien valuminen hukkaan? Tämä lienee markkinointi-ihmisten mieliä kautta aikain eniten kutkuttanut kysymys, eikä ihme. Tässä artikkelissa kerromme miten perehdyt tarkemmin kohderyhmääsi ja varmistat, että viestisi saavuttaa juuri heidät.