Display- eli bannerimainonta on tehokas tapa lisätä yrityksesi ja tuotteidesi tunnettuutta ja tuoda kävijöitä sivustollesi. Vastoin yleistä harhaluuloa display-mainonnan suunnittelu ja kampanjoiden rakentaminen on yllättävän helppoa — jopa ensikertalaiselle!
Tämän oppaan avulla pääset vauhtiin displayn aloittamisessa ja pääset tutustumaan helppokäyttöiseen, kotimaiseen display-mainonnan alustaan Sanoma Ad Manageriin.
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojakuvaus.
Miksi display-mainontaa eli verkossa näkyviä bannerimainoksia kannattaa hyödyntää osana yrityksesi markkinointia
Millaisiin käyttötarkoituksiin display-mainonta on erityisen tehokasta
Miltä display-mainonta näyttää ja mitä sen suunnittelussa kannattaa ottaa huomioon
Miten mainokset kannattaa kohdentaa, jotta tavoitat kohderyhmäsi parhaiten
Saat myös Sanoman asiantuntijoiden konkreettisia vinkkejä display-mainoksien suunnitteluun ja kampanjoiden rakentamiseen.