Digitaalisen mainonnan trendit – kohti tavoitteellista digimainontaa

Tämä opas tarjoaa katsauksen digitaalisen mainonnan tuoreisiin trendeihin, sekä tehokkaita työkaluja matkalle kohti entistä tavoitteellisempaa ja suunnitelmallisempaa mainontaa.

Ota digimainonnan trendit haltuun täyttämällä lomake

Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojakuvaus.

Markkinoinnin työkalupakin työkalut

Työkalupakin avulla...


Hahmottelet koko vuoden markkinointisuunnitelman yhteen näkymään – valmis markkinointisuunnitelman pohja mahdollistaa myös suunnitelmien päivittämisen!


Lopetat arvailun ja perustat markkinoinnin tavoitteet dataan – tavoitelaskuri auttaa rakentamaan järkevät tavoitteet, seuraamaan kampanjoiden suoriutumista ja sitä kautta kehittämään toimenpiteitä läpi vuoden. 


Hahmotat budjetin vaikutusta tavoitteiden toteutumiseen – laskuri näyttää, miten mediabudjetin muutokset vaikuttavat odotettavissa oleviin mainonnan tuloksiin.

VINKKI:

Tee markkinoinnin suunnittelun työkalupakista juuri omanlaisesi

Yritykset, kohderyhmät ja bisnesmallit ovat erilaisia, joten niin ovat markkinoinnin tarpeet ja tilanteetkin. 

Siksi työkalupakin sisältö on rakennettu muokattavista excel-pohjista – voit siis tuunata niistä juuri omaan käyttöösi ja tarpeisiisi sopivia.

Ota markkinoinnin työkalut haltuun


Lataa työkalupakki