Digitaalinen mainonta on parhaimmillaan tehokas ja nopea keino saada yritykselle uusia asiakkaita. Toisaalta se voi olla myös kuin vaikeakulkuinen maasto, johon etenkin mainontaa aloittaessa on helppo eksyä.
Siksi rakensimmekin avuksesi varsin kattavan oppaan, jonka luettuasi tiesi tiheikössä on selkeämpi, ja digimainonnan aloittaminen helpompaa.
Digitaalisen mainonnan aloittaminen kannattaa heti, kun tiedät, että yrityksesi pystyy vastaamaan mainonnan kautta heräävään kysyntään.
Ennen mainonnan aloittamista täytyy myös tietää, mihin kiinnostuneet ohjataan – kotisivujen kannattaa siis olla tikissä.
Mistä tietää, kannattaako omalle yritykselle ostaa klikki- vai näyttöpohjaista mainontaa? Kumpi on parempi kanava, IS.fi vai Facebook? Entä mitä on hakusanamainonta ja mitä sillä tehdään?
Digimainonnan aloitusopas auttaa juuri näissä kysymyksissä. Se antaa hyvät perustiedot, joiden avulla pystyt kysymään asiantuntijoilta ja mediamyyjiltä lisää, sekä pystyt myös arvioimaan saamiasi ehdotuksia paremmin.
Opas on mainio tuki digimainonnan aloittamiseen, ja se tarjoaa myös ideoita, ehdotuksia ja esimerkkejä onnistumisista.