Digikampanjoiden tulos- ja seurantalaskuri

tyokalupakki seurantalaskuri

Seuraa kampanjoidesi tuloksia! Digikampanjoiden tulos- ja seurantalaskurilla voit tarkastella kampanjoiden suorituskykyä medioittain.

Laskuri näyttää myös kaikkien kampanjoiden keskiarvot ja yleiskuvan.

Nappaa tästä kätevä työkalu, kun haluat seurata millaisia tuloksia saat mainontaan investoiduilla euroilla.

Aloita laskurin käyttö täyttämällä lomake

Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojakuvaus.

tavoitelaskuri-mockup.png

Digikampanjoiden tulos- ja seurantalaskurilla

  • Hahmotat yhdellä silmäyksellä eri kampanjoiden toimivuuden

  • Lasket kampanjoiden suorituskyvyn keskiarvon

  • Näet, kuinka paljon konversioita kampanja tuottaa lyhyellä ja pitkällä aikavälillä

Näin aloitat kampanjoidesi seuraamisen

Jos et vielä ole toteuttanut mainoskampanjaa, käy läpi yrityksen lähtötaso eli se, miten oma näkyvyys tuottaa konversioita ilman että teet yhtään mainontaa. Tätä lähtötilannetta voidaan käyttää verrokkina jo pienelläkin mainosbudjetilla tehtävälle kampanjalle. Tärkeintä on aloittaa niillä tiedoilla, jotka sinulla on jo tiedossasi!

Digikampanjoiden tulos- ja seurantalaskurista saamiesi lukujen perusteella pystyt tekemään päätöksiä, joiden avulla kehität mainontaa entistä tehokkaammaksi. Toimiakseen tämä laskuri tarvitsee dataa, eli tiedon siitä, paljonko myyntiä on saatu aikaan, mitkä ovat pitkän aikavälin euromääräiset mittarit sekä mahdolliset muut mittarit ja konversiot (yhteydenotto, uusi sivustokävijä, yms.).

Aloita digikampanjan tavoitelaskurin käyttö


Lataa laskuri