B2B-markkinoinnin opas

Miten markkinoida, kun kohderyhmänä ovat yritysten päättäjät?

B2B-markkinointi, eli business to business- tai yrityksiltä yrityksille suunnattu markkinointi on tärkeässä roolissa silloin, kun liiketoiminta perustuu yritysasiakkaiden palvelemiseen.

Kokosimme kattavan oppaan siitä, miten B2B-markkinointi eroaa kuluttajamarkkinoinnista, ja millaisiin asioihin yritysten välisessä markkinointiviestinnässä kannattaa kiinnittää huomiota.

Opas kertoo mm.

  • Miten tavoittaa markkinoinnilla nimenomaan yrityspäättäjät
  • Millainen markkinointi toimii B2B-yrityksen erilaisissa tarpeissa ja tilanteissa parhaiten
  • Miten B2B toimenpiteitä kannattaa budjetoida ja ajoittaa
  • Esimerkkejä eri toimialoilla toimivien B2B-yritysten markkinoinnista
  • Ideoita ja inspiraatiota yrityksille suunnattuun markkinointiin


Lataa B2B-markkinoinnin opas!

Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojakuvaus.

kohdennettu-mainonta.jpg

Kohdennettu mainonta ja erilaiset kohderyhmät: näin tehostat mainontaasi

Miten tehdä mahdollisimman tuloksellista mainontaa, ja välttää investointien valuminen hukkaan? Tämä lienee markkinointi-ihmisten mieliä kautta aikain eniten kutkuttanut kysymys, eikä ihme. Tässä artikkelissa kerromme miten perehdyt tarkemmin kohderyhmääsi ja varmistat, että viestisi saavuttaa juuri heidät.

Täytä yhteystietosi ja saat oppaan sähköpostiisi!